zeyzey77 Sınıfların azaltılması mümkün değil. Haftada 5 gün, tam zamanlı gidecek çocuklar. Bölmeleri imkansız.5 gün gidilirse nasıl bölecekler ki? Okulun şartları belli. Ayrıca, sınıf 10-15kişi olan bir devlet okulu nerde var? Varsa ben bilmiyorum. Zira Adanada öyle bir okula daha rastlamadım da.