Elisa_mmm kimi çocuk geç konuşur der annem benimde yigenim 20aylik ama anne.baba bunların dışında pek bişey demez ve ben anneyi çok nadir yani bı kere falan duymusumdur ama benim çocuklarım hep erken başladılar konuşmaya kızım 5aylikken dede diye başladı oglumda5.5aylikken dede diyerek başladı şuan dede,anne,baba,abba,dayı,gel,git,ver,al,ineğe böh diyor yani bu tür konuşmaya ifade etmeye çalışıyor hep. ma yemek konusunda benimkide çatal kaşık tutmaz y eline verecek sikip ezip yicek yada sen yedircen öyle bu arada bende evde hep tekim ama sürekli konuşuyorum oğlumla sanki beni anliyormus gibi hiç bebek gibi konuşmuyorum onunla