Pamugummm1 Kızlar esenyurta tasınmayı düsünüyoruz orada kiralar ne kadar? O tarafta oturanlar yazabilir mi?
Aminem Pamugummm1 iç kısımlar ucuz 1500 civarı çok güxel ev bulursunuz ama metrobuse yakın ve nezih mahalleler pahalı 2000 civarı
Senemmm11 Pamugummm1 ben esenyurt mehtercesmedeyim yerine göre değişiyor. Hangi mahalleye geleceksiniz belli mi
Defne18 Pamugummm1 canım ben yeşilkent de oturuyorum yüksek giriş 650 veriyorum kira evimde çok guzel
DerenAsel Valla canim 1000 liraya 3.katta oturuyorum. Ama duyduguma gore ev sahibim bu binadaki arka tarafa bakan karanlik odasi olan balkonu olmayan kucucuk giris katini 1200e kiraya vermis. Allah vicdan versin herkese.
EmineYilmaz DerenAsel canım 1200 bana beleş geliyor. Fatihteyim karşı bina çok eski. Evin içi berbat küçücük 2500 istiyorlar
Happygirl8 DerenAsel bizde gaziantepte 1000 liraya oturuyorduk sıfır evde, tayinimiz çıktı temmuzda, ev sahibi emlakçıya verdi evi görmeye gelmişlerdi 1500 e tutmuşlar 😵 kiracısına göre de değişiyo fiyatlar 😑
Pamugummm1 DerenAsel gercekten allah vicdan versin herkese gecen sene 1000 tlye verilen evler bu sene 2000 tl oldu
DerenAsel EmineYilmaz yahu asgari ucret 2800 küsür. Bu insanlar nasil .. neyse Allah yardimcimiz olsun. Ev istesen alamiyosun kira ates pahasi.
Pamugummm1 Senemmm11 su an icin hangi mahalleye gitcegimiz belli degil gezip bakicaz hem kira olarak uygun olsun istiyoruz hemde semt olarak biraz daha diger yerlere gore sakin olan bir yer istiyoruz
Pamugummm1 Senemmm11 su an icin hangi mahalleye gitcegimiz belli degil gezip bakicaz hem kira olarak uygun olsun istiyoruz hemde semt olarak biraz daha diger yerlere gore sakin olan bir yer istiyoruz
Senemmm11 MaviMira minibüs bizim hemen alt caddeden geçiyor 10 dk sürmüyor metrobuse varması. Yürüyerek zor oluyor çünkü yukarıda kalıyor metrobus yokus çıkmak lazım 30-35 dk variyorsun yürüyerek. Çevredeki kiraları bilmiyorum ama oturduğum apartmanda alt katı (benim evden daha küçük) 1100e vermişler. En üst katı da 1400e vermişler. Asagi yukarı bu aralıktadir
MaviMira Senemmm11 30 35 dk ise oo . Çınar kolejinin oralarda fena olmuştur o zaman bizim evimiz var orada da ondan sordum . 1 sene oturtabildim sonra taşındık ama biz yürüyerek 10 dk çıkıyorduk metrobüse . Almış başını gitmiş kiralar..
Berraserramm Pamugummm1 ben saadetderede oturuyorum kiram 900 ama bizede şans eseri düştü ondan önce aradığımızda bodrumlara 1200 çekiyorlar küçücük evler bide emlak değilde sahibinden bulabilirseniz hem fiyatı düşürme ihtimaliniz olur hemde emlakçıya ekstra ücret ödemezsiniz
Pamugummm1 Berraserramm zaten bizde gezip bulucaz dedigin gibi zaten hersey ates pahasi bide emlakciya para vermek istemem
Busralnann Pamugummm1 bende namık kemalde oturuyorum kendi evimizi müteahhite verdik kiradayım şu an yüksek giriş 1200 tl mahallemiz çok çok güzel esenyurtun diğer mahallelerine kıyasla ☺️
Pamugummm1 Busralnann ulasım olarak ne kadar mesafe oturdugunuz yere bide su an dikkatinizi ceken kiralik daireler var mi oralarda
Senemmm11 MaviMira tabi çınar kolejininn ordan çok yakın duz ayak ben çok asagida kalıyorum. Oralarda o zaman 2000 üzerinde vardır