Nermin344 miniginannesi20 bize iburamin verdi o iyi geliyo ama biz 2 ay 20 günlüğuz doktora danismadan kullanmayın
Poyrazalim_34 Öksürüğe kırılmamış cevizin içindeki zarları alın 5 tane filan zarı içine bir tanede ceviz içi atın biraz kaynatıp altını kapatın demlendirin ılıyınca 2 veya 3 çay kaşığı içirin ama bunu her mama veya memeden sonra tekrarlayın öksürük bitecektir