Kızlar bebeğim 27 günlük oldu. İlk 15 gün felan emzirme de sıkıntı yaşadık bu yüzden biberonla sütümü sağıp verdim. Göğüs ucu ile artık beni emmeye başladı ama sarılığımız nedense hâlâ bitmedi. 2 Ağustos kan sonucunda 13,1 olan değerimiz 21 Ağustos da 8,4 düşmüştü ama henüz bitmiş değil çok canım sıkılıyor 😔 bebeğime bu sarılık zarar verir diye korkuyorum. Bu arada geceleri bebeğim sürekli emmek istiyor doymadığı için olabilir mi böyle düşündüğümden geceleri emzirmeye devam ediyorum ama bazen sütümü de sağıp biberonla veriyorum belki karnı doyar da uyur diye yanlış bir uygulama mı yapıyorum uzamış sarılık yaşayanlar bilgi verebilir mi 😓😓