Minikurbaganinannesi Kucukadamimm evet canım kendi eczaneden aldiklarimiz dört damla ama sağlık ocaklarindaki ise 3 damla şeklinde veriliyor
Kucukadamimm Seda-Cakir hem ebemiz hem doktorumuz asla değişmez günde 3 damla dedi . 🙄 O yüzden sasirdim . Fazlası yada azı zarar verir mi acaba. Bende bazen damlayı 4 damla kaçırıyorum veriyorum öyle bişey olmaz diye
Kucukadamimm Burcumtlg doktoruma sordum ve artık içeriği temizlenmis . Güvenle kullanabilirsiniz dedi. ❤️
ftsdmrhn İlaç değil bir takviye bu. Bazen vermeyi unutuyorum bende. Az ya da 1-2 damla fazla vermek bişey yapmaz ayrica. Fazlası vücuttan atılır
Hafsaninannesii Pembepanjurluevli 15 günlükken başlıyorsunuz 1 yaşına kadar ben hep kullandım kızım 11 aylık halada kullanıyorum içiniz rahat olsun bıngıldak için veriyorlar sağlıklı bir şekilde kapansın diye d vitamini önemli endişelenmeyin sıkıntı yok
[silindi] Ayzagokcemom ocean demir şeffaf renk mi acaba ya, bestiron kullanıyorum ama kızın dişini boyadı. kullanmayı bırakınca geçer dedi doktor ama emin olamadım
denizinveraninannesi Pembepanjurluevli yok canım benim hiçbirşey olmaz inşallah. Güneş ışığı eksik alınca bebekler takviye olsun diye veriyorlar. Ülkemizde büyük çoğunlukta d vitamini eksik. Bununda bebeklikten alınamadığı düşünülüyor o yüzden takviye