Nefertitim bende yalnızca tuvalete kullanıyorum artık. Önceden haftada 1 büyük biterdi mutfağa, yerlere falan çok kullanırdım. Şimdi mutfağım hiç çamaşır suyu görmüyor yerleride kızımın deterjanı ile siliyorum. Hatta annem evimi temizlemek için geldi fon perdelerimi bile kızımın deterjanı ile yıkadık belki kokar rahatsız eder zararlıdır diye 😬 aşamıyorum bir türlü