2 aylık bebeğim var atak haftasından beri sürekli emerken tam oturup sonra memeyi geri çekiyor fazla emdiği zaman da kucağıja aldığımda ağlamaya başlıyor. Sütüm yarıyor günde 10 bez değiştiriyoruz kakada sıkıntı yok, çişte de öyle. Süt alerjisi var. Erken Red yaşayacağız sanırım ama erken olmaması için ne yapmak lazım?