Hanımlar bebeğim 4 aylık.3.aydan itibaren gece 12 ile 1 arası yediriyor bi daha sabah 6 ile 7 arası kalkıyor o zaman veriyorum gün içinde 3 saatte bir besliyorum.Gece 3 saatte bir kaldırıp besleniyorum.Sizce bir sakıncası var mı sizler nasıl yapıyorsunuz?