feamtrmea Benim oğlumda normalde beni hiç aramazdi yani bu ara bişey oldu sürekli kucakta olmak istiyor eşimde evde benim yani ya o olacak ya ben yoksa ağlıyor mizmizlaniyor sanırım daha çok baglaniyorlar bu ayda memlekete gitmiştik orda annemlerle dışarıya çıkan çocuk durmaz oldu surekli bizi istedi anlamadık hastaydı ondan miki dedik ama hastalığı geçti yine aynı bizden başka kimseyi görmek istemiyor galiba😂