Kızım 16 aylık olmak üzere.35 haftalık bir prematüre.son 8 Aydın yeme ve uyku bizim için büyük sorun.ama aşırı bir meme düşkünlüğü var.
son 1 haftadır akşam 10 gibi uyudu siyelim 12-1 gibi uyanıyor.sanki dövüyorlar gibi ağlıyor salya sümük ve babası da yanında oluyor.ben gelene kadar ağlıyor .kucağıma aldığım an biraz azaltıyor ağlamayı,çokbeklemeden meme istiyor.memeyi aldı mı tamam .gece başlıyor sabaha kadar memem ağzında olacak.çıktığı an ağlıyor.şansım yaver giderse çıkartıyorum.uyumak istiyorum çünkü.yatağına kotayım derken uyanıyor tekrar memeye.gece boyu uyanıyor sık sık.uykuya dalacağım da düşecek diye korkuyorum.
tam da okula başlayacağım zamanda daha da bir düşkün oldu.
nedendir,fikri tavsiyesi olan var mı acaba?