Fatmalpaslan44 benim bebeğim emmedi, mama ile beslendi. 4 aylıkken mama reddi yaptı biberon asla istemedi. Ne denediysek istemedi sadece uyurken yiyordu uyku sersemi farkedince o zaman bile istemiyordu. Doktor mecburen ek gıdaya erken başlattı. Kaşıkla yemek istiyordu. Irmikli meyveli sebzeli muhallebiler, çorbalar, yoğurt falan verdik. Gece uyurken mamaya da devam ettik. Çok şükür sorun yaşamadık. Sizinki de ondan olmamıştır göğüsünüz kanıyor diye olmuştur