Bebeğimin doyduğunu nasıl anlıcam ya çıldırıcam Emiyo Emiyo tamam uyuyo onada tamam ama sürekli ağlıyor ac mi tok mu anlayamıyorum yutkunuslarini takıp ediyorum uyku moduna geçerken sadece memeyi emiyor onunda farkındayım ama hala anlamıyorum ac olduğunu memeden çekince ağlıyor (20 dk 30dk sonra) sakinleşince ağlaması kesiliyor ya da battaniye de sallayınca. Diyorum kendi kendime ac olsa burda da durmaz diyorum haksız mıyım? Sonuçta ac olsa yeri göğü inletir gibime geliyor. Ay arkadaşlar bisey deyin Allah aşkına ya sizler daha bilgilisiniz bebişim 1 ay 5 günlük 😭