Birannebirfurki merhaba,oncelikle gecmis olsun. Benim bebegimde de ayni sorun oldu. Önce göz kapakları hafif şişti,ardından kızarıklık geldi ve sonrasında capaklanma. Doktorun dediği eğer capaklanma var ise enfeksiyondur,capaklanma olmadan sadece kızarıklık alerji düşündürür demisti. Antibiyotik içeren damla vermisti. Buradan isim vermek doğru olur mu bilmiyorum o yüzden yazamıyorum ismini.recetesiz temin edebilirsiniz eczaneden
Ilac ile 2 haftaya yakın sürmüştü net olarak geçmesi bizim. Denize giriyordu o dönem, deniz suyundan mı oldu diye düşündük ama anlamadik sebebini. Tekrar geçmiş olsun.
Sevgiler