Tugbatugba123 ben kızıma tam 25 aylıkken bıraktırdım. 1 hafta içinde unuttu. Çok kriz yaşamadık. Ama öğlen uykularını neredeyse 1 ay uyumadı bu yüzden sonra normale döndük şükürler olsun. Ben emziğin ucunu keserek bıraktırdım. Ama şöyle bir gün ilk uyandığı anda emzik istedi, ben de ucunu azıcık kestim o görmeden kesinlikle, aa dedim sen emziğini ısırıp koparmıssın uyurken nasıl oldu falan kızım da cok sasırdı 😂 emmeye falan çalıştı hatta öyle bir kaç gün emdi 2 gün arayla kestim her gün daha da küçülttüm en sonunda kendi emmek istemedi ağzından attı, böylelikle emzik serüvenine biz son vermiş olduk 🌸 Ben biraz daha beni anlamasını bekledim bıraktırmak için çalışıyordum anneme kolaylık oluyordu emzik ☺️