Kızlar öncelikle iyi geceler herkese oğlum 2 yaşına yaklaştı 6 gün önce başladı burun fisirtisi balgam hırıltı sağlık ocağına götürdüm balgam söktürücü suurp ve aferin verdi soğuk algınlığı için ekstra olarak serum fizyolojik ile temizleyip aspiratör le çekiyorum öksürük çok yok balgam çok fazla sıkıştırsa oluyor şimdi ben ilaçları 5 gün düzenli kullandim aferin şurubun dışında 5 günden fazla kullanmayınız diyor ne yapsam geçer bu balgam pekmez yediriyorum bok su ılık suyun içine pekmez limon felan koydum içti şurupları artık kessem vermesemmi ne yapmalıyım şaşırdım