Arkadaşlar uzun olucak ama lütfen okuyun gerçekten yardıma ihtiyacım var bebeğim 8,5 aylık doğduğundan beri sallıyorum sallanmadan asla uyumuyor ilk doğduğunda çok aşırı gazlı bi bebekti battaniyede salladık alıştı 6. Ayına kadar gece gündüz her uykuda battaniyede salladık (sallamaz olaydım düşman başına ) en sonunda güç bela unutturduk büyük beşiği var hani şu çekmeceli olanlardan onda asla uyumuyor oyun oynuyo battaniyeyi ancak şu tarihi eser demir beşikler varya onunla unutturduk ama artık büyüdü o beşiğe sığmıyor üstelik iki kere devirdi altında kaldı vicdan azabından maf oldum mecburiyetten geri koydum taki ailemi ziyarete izmire gelene kadar düzeni zaten şaştı onda değilim ama geldiğimiz gün sabah 6 da kalktı havalimanına varana dek bi saat uyudu sonra uçakta maks 30 dakika ondan sonra bu çocuk beşik yok diye akşam 8 e kadar gözünü kırpmadı uykusuzluktan ağladı yırtındı ayakta bile salladık uyumadı mecbur kaldık annemler bu demir beşiklerin mobilya olanından buldu onu aldık 1 aylık ziyaretimiz için beşik aldılar ama bundada tam tatmin olamıyor gündüz uykusunu 1 e düşürdü zar zor belki 2 (uyudumu yanında bekliyorum gık dese sallıyorum ki uyanmasın da 1 2 saat uyusun diye ) oda uyuyana kadar saatlerce uğraşıyorum beşikte çırpınıyo ayaklarını ellerini kenarlara vuruyor debeleniyor koyup sallıyorum vazgeçiyorum on dakika sonra yine deniyorum taki çocuk bayılana kadar napıcağımı bilmiyorum artık uyurken bile huysuzlandımı direk sallamazsam uyanıyor geceleri bile sallıyorum eve dönünce napcağımıda bilmiyorum büyük beşikte uyumuyo demir beşik küçük geliyo ve artık deviriyor bu beşiği alsam evde 3 beşik olcak onuda geçtim bundada uyutana kadar akla karayı seçiyorum mecalim kalmadı ne zamana kadar sallıycam bi bilen çözüm bulan yokmu