Edalp18 Ptesi günü sezeryan oldum. 2-3 gün berbattım sanki hiç geçmiycekmiş gibiydi inanılmaz modum düşmüştü. Perşembeden sonra ağrı azaldıkça iyi hissetmeye başladm. Aslnda naparsnz yapın tam olarak geçmiyor tek ilacı zaman. Sadece her fırsatta yürüyüş yapar hareket halnde olursanz ağrı azalıyor. Onun dşında kayısı kompostosı ve su çok içtim. Sanki wcye gittikçe içim boşalıyor ağrı azalıyor gibiydi.o alınan narkozda vücutta ağırlığa sebep oluyor