1 ay 17 günlük bebeğim hala küvezde
27 haftalık doğdu sürekli yükselen bir enfeksiyonu var
ilk enfeksiyon olduğunda değeri 70 ti düşürdüler iyiye gidiyordu
tekrar enfeksiyonu oldu değeri 160 oldu onu çok etkiledi beslenmesini kestiler kilo alamadı hatta kilo verdi yine antibiyotik verdiler düşürdüler derkennn enfeksiyonu yine 170 oldu Cuma günü gittik görmeye düşmüştü biraz 120 falan olmuştu yarın gididecez minik kızımızı görmeye insanın dayanacak gücü kalmıyor 🥺🥺 bu durumu yaşayan varmı bu enfeksiyon nasıl bitecek