Ecrinnkk her anne bu yokdan gecti ayni hisleri yasadi canim. Artik mama mi meme mi tartismasi coooook oldu. Bebeginin karni doysun. Sen stres yaptgin icin sutunde azaliyor. Sende benim gibi kendini cok yioratmissin. Emzirebildgin kadar emzir kalanini 30 cc mama ver. Uykusunda flan emzirmeye calis. Onceligin hep meme olsun kalanini mama ile tamamla. Mamaya dusman olma bebegin ac kalir sarilik olur buyuyemez kilo verir bunlar daha zor. Ilk 6 ay anne sutu diye dayadilar hepimize bi kural. Sanki eskiden anneler 6 ay sut verebiliyomuydu ? Ben 1. Ay muhallebi yemeye baslamisim 😂😂 rahat ol canim. Suan lohusalikla kendini olcup biciyosun. Ama guzel gecir gunlerini, yaz gunu gec cik dolas. Stresini at eve kapanma.