Ecrinnkk ayni şeyleri yasadm hic emmedi 3 ay sagdm süt bitti .Suan calisyrm bana bağlı her annenin bebeği gibi.Ya su onyargiyi yıkın lütfen kendinizede bu iskenceyi yapmayn emzirdim emziremdm diye.Eger ilerde vicdan yapacaksanz su gibi konulardan yapın, onunla kaliteli zaman gecirmeyi, o gun ona faydalı olabildnzmi, disari cikardnzmi, kedi sevdirdnzmi, tv den ,telden uzak tuttunzmu gibi.Yetersz hissedilcek konular bunlar aklima gelen kendinzi bosa üzmeyin, keske alsa anne sütü alsa ama bazen olmuyor sonucta onun icjn en iyisini isterz,elimizden gelenin.