Kızım 38 günlük dün akşamdan beri aşırı derecede ağlaması var memeyi reddediyor sabahtan beri doğru düzgün emmedi ayrıca emdikten hemen sonra kusuyor dünden beri kakasınıda yapamadı ne yapmam lazım bu durumu yaşayan oldu mu? Kabız olduğu için mi memeyi reddediyor sizce sesi kısıldı ağlamaktan 😔