Kubramomm Arkadaşlar test sonucum pozitif çıktı,2 aylık bebeğim var emziriyorum bu surumla karşılaşan veya önerisi olan var mı?
Sevginaz Kubramomm canim bende oldum emziriyordum hep zencefil limon bal içtim hic bi sorun olmadi cok şükür gecmis olsun sanada
zarifhanim Kubramomm bende çift maskeyle emzirip uyurken bile çıkarmadım. Bebeğime bulaştı 5 aylık, daha sık emzirdim. 3 gün düşmeyen ateş bir gün ishal oldu. Hala karantinadayız 10 gündür, ama bir daha ateşi çıkmadı