Deletedmom0099 kızlar bondigonun aktivite masası var bizde. kızım üstüne çıkmaya başladı tamamen üstünde duruyo yani düşücek bir gün belli ki. sizce zamanı geçti diyip satıyım mı yoksa bi süre sonra bu tırmanma çıkma huyu geçer mi?