Eninde sonunda bırakacak, bunu düşün, onun hayatı daha düzene girecek. Gündüz daha güzel yiyip
içecem gece deliksiz uyuyacak. Müthiş değil mi biraz üzülebilir bende 18 aylıklen bıraktım bitti annecim dedim ve bi gün sadece açmaya çalıştı sonra bidaha teklif dahi etmedi.
memeye gelince hemen oyun yap kafasını dağıt. Tutarlı ol bi bırak bi başla yaparsan çocuk için daha zor olur