Ozlm123 Kızım 10 buçuk aylık 6. Hastalığa yakalanmış her tarafı isilik gibi kıpkırmızı oldu çok huysuz iştahsız çok kötü bunu geçirenler var mı acaba önce ateş vardı sonra döküntüye çevirdi içim yanıyo kızlar ooof 🥺🥺
Minikuzu Ozlm123 bebeğim geçirdi 3 gün inatçı ateş iştahsızlık olurdu 1 hafta sonra eski haline döndü. Döküntü 3 güne geçer
Omom Ozlm123 oğlum beş aylıkken geçirdi. Döküntüler hastalığın iyileşme aşamasında çıkıyor. Korkmayın bir kaç güne tamamen iyileşir. Sonrasında doktorunuzun da önerisiyle vitamin şurubuna vs başlarsınız toparlar
sweetasya Ozlm123 çok geçmiş olsun, dirençli ateş sonunda düşünce çıkıyor döküntüler korkmayın bir iki güne geçer. En zor kısmını atlatmışsınız zaten.
Mom120 Ozlm123 vardi tabi ben 28 yasindayim ben de gecirdim. Benim oglum da gecirdi 3 gün ates pesine döküntü hemen. Ama uzun sürmüyor kendine gelir insallah cabucak