Merhabalar dün sabah 11 de rotavirüsün 2. Dozunu oldu bebeğim (4 bucuk aylık). Bugun sabah 12 de ateşi başladı. Dün sadece huzursuzluk vardı. Bu saat oldu hala ateş , huzursuzluk ve ağrıları devam ediyor. 4 kez kaka yaptı sulu. Kan testi yaptırdık enfeksiyon gözüktüğünü ama aşıya bağlı olabileceğini söyledi doktor. İlk doz da böyle olmamıştı. Bu etkileri yaşayan var mı