Fatmacskn canım çok takmamaya çalış anliyordur seni ama konuşmak duymak istemiyordur. Bazı çocuklar kapatıyor kendini ama öncelikle bunun kararını vermen icin bir psikiyatrist ile görüşmeni.tavsiye ederim yada psikolog ile onlar anlıyorlar benim oğlum 3 yaşını geçti yeni yeni cümle kuruyor sizin gibi bende çok taktım doktorlar hicbirseyi yok dediler gayet sağlıklı gerçekten öyleymiş çocuk ne zaman isterse o zaman konuşuyor anlıyor seni kısacası