Sadem1 Resulasafannesi siz yumuşatıcı konusunda tecrübeli olmuşsunuz 😀abc yi avmye gidince bakacağım merak ettim 😀
Annebalisi Bimin pembe olanını kullanıyorum yumoş ve vernelden çok daha iyi. Kokusu muhteşem, çok kalıcı, uygun ve bereketli azıcık koymak yetiyor buram buram kokuyor. Kesinlikle tavsiye ederim.😌
Edalikuzusu Sadem1 bebeğime yumuşatıcı arayışındayken bi sayfada doğal yumuşatıcı tarifi gördüm yaptım gerçekten çok güzel oluyor kendi çamaşırlarımızada kullanıyorum artık 2 su bardağı su bir su bardağı beyaz sirke yarım çay bardağı karbonat biraz lavanta yağı ve biraz gliserin oluşan karışımdan 1 çay bardağı yumuşatıcı gözüne koyuyorum gerçekten çok güzel oluyor z☺️ Tavsiye ederim
Edalikuzusu Sadem1 gliserin lavanta yağı ikisinde aktarda satılıyor gliserinde aynı lavanta yağı şişesindeki gibi oluyor baya bereketli doğal İçimede siniyor
Edalikuzusu Sadem1 ben çok önceden almışım saç maskesi yapmak için fiyatını hatırlamıyorum ama olsa olsa on beş 20 lira bir şeydir . Baya gider ama size iki üç tatlı kaşığı koysanız yeter
Balbebem Burcinisp evet biliyorum cok hoş. Yağımı baska bir seyimi diye merak ettim teşekkür ederim 💕