Merhaba
19 aylık bebeğime fokal epilepsi tanısı kondu.. sadece göz dalması vardı. Anlık gözü dalıp sabit bi noktaya bakıyordu. Bu da bir nöbetmiş. Eeg de dalgalanmalar cıktı. İlaca basladık. Tegretol günde 2 kere düşük dozdan basladık 50 mg giderek biraz yükselticez. Bu durumu yaşayan aileler var mı?