Herkese merhaba 2 gün önce doğum yaptım bebeğim doğum sırasında çişini ve kakasını yapmıştı bide 1 gün sonra eve çıkınca yaptı bide bu sabah yaptı kaka yapmasında sorun yok ama çok fazla çişini yapmıyor. Üstelik sürekli emziriyorum her saat başı emziriyorum doymuyor mu acaba diye düşünerek mama da verdik ama çişini fazla yapmıyor.