Kızlar bir kaç saat önce duşa girdim temizlenmek için tüy dökücü krem kullandım kendi evimde olmadığım için (annemdeyim) ve krem yakmaya başladı ve hemen yıkadım ama nafile 🤦🏻♀️ acayip yani yok öyle bı acı 😕 neyse çıkınca hafifledi acısı diyordum tam kiii lavaboya girdim küçük abdestimi yapamadım resmen asit işiyo gibi yaktı kavurdu napcam böyle bilmiyorum 🤦🏻♀️ zaten yaklaşık 1 aydır falan da o bölgemde ara ara bı kaşıntı mevcuttu sanırım mantar oluşmuş diyip bı randevu aldım hafta içine ama sabah da bı sağlık ocağına görüncem tabi bu şekilde durmam çok zor 😕 ama ondan evvel sizinde yardımınıza ihtiyacım var ya başına gelen anneler varmı önerisi olan ?