Erenin_annesiiii Kızlar temmuzun 25 nde adet oldum daha sonra 7 ağustosta oldum şimdi de 22 ağustosta oldum bunlar başlangıç tarihi ve 5 gün sürüyor ağrısız hiç bir ağrım yok kanama var nedeni ne olabilir doktora randevu da bulamıyorum şuan da ne yapmam lazım?
sevdanurrrrr Erenin_annesiiii yumurtalık kisti olabilir benimde düzensizliğim oldu ayni böyle doktora gittim yumurtalık kistti suan ilac kullanıyorum 3 ay kullanmam gerek gecmis olsun
Trkanmete Erenin_annesiiii covid aşısımoldunuz mu acaba? Bunlar aşının yan etkileriymiş. Aynı şekilde bende sizin gibi 15 güne bir adet olmuştum 2.ay doktoruma muayene için gittiğimde biontech aşısından kaynaklı olduğunu ve böyle bir sürü hastasının geldiğini söyledi. 15 günlük bir tedavi uyguladık sonrasında normale döndü. Tabi kist iltihap v.s de olabilir. Bi doktora görünmenizde fayda var.
Omertugra20 Erenin_annesiiii bende 2 aydır 50 gunde 1 oluyorum daha düzene girmedimi anlamadım 11 aylık oldu oglum
Nildailay Erenin_annesiiii ayrıntılı bilgiye sahip değilim ama anormal miktarda ve zamansız kanaamalar görülüyor bu durumda yanlış bilgilendirmek istemem kist nedenlide olabilir siz doktora görünüm geçmil olsun çokca
aysenur_58 Trkanmete aşının yaptığını bilmiyodum normalde ayın 20 sinde olmam gerekirken 15 inde olmuştum bugün temizlendim
Erenin_annesiiii Trkanmete evet canım aşı olduktan sonra böyle oldu ben sinovac 2. Ci aşıyı olmuştum en son
Trkanmete aysenur_58 ilk dozu olduktan sonra iki kez adet oldum bir ay içinde. 2.olduğumda çok uzun sürmüştü 20 gün falan.
Trkanmete aysenur_58 doktorum da bana ilk dozda böyle olduysa 2.de adet düzenin tamamen kötü olur demişti. 15 günlük bir tedavi uygulanacak hala normale dönmezse 6aylık bir tedavi uygulayacağız. Emzirmeyi de bırakman gerekiyor demişti. Oğlum 17aylık
Busraata Erenin_annesiiii dogum sonrasi bende yasadim 15gun adet 3gun kesilme gibi hormonsal dedi 3ay ilaç kullandim bir sorun çikmadi mutlaka doktora git randevu aldiginda git illa hemen gidicen diye birşey yok ki kanaman varken gidip alttan muayene olsan daha iyi ama