Burcu1039 Dişimi cektiricem 8 aylık bebeğim var varmı dıs çekimi yaptıktan sonra ne zaman emziririm bı bilgiye sahip olan yardumcu olabilir mi
ipegin_annesi Ben cektirmedim de dolgu yaptırdım geldim uyuyordu uyanınca hemen emzirdim sordum zaten bişey olmaz dediler için rahat etmez se ilk sütü sağ at dedi ama kıyamadım atmaya .