Evet salgın var 1 ay önce ailece geçirdik Covid negatif çıktı fakat teste pek güvenmedik dikkat ettik kimseye yaklaşmadık evden zorunluluk dışında çıkmadık ne olur olmaz insanlara bulaş olmasın dedik. Bebeğim 21 aylık burun akıntısı hapşırık en son 1-2 gün öksürük olarak geçti keyfi yerindeydi süreçte. Bende boğaz ağrısı çok oldu kirpi yutmuş gibiydim burun akıntısı pek yoktu son gün 1-2 öksürük balgam çıkardım bitti çok ilginçti.