Prenses-annesi1 1 ay sonra eşimin doğum günü güzel, özel ve anlamlı bir hediye almak istiyorum kızımla benle alakalı ne alabilirim acaba fikrinize ihtiyacım var 😅
Ygzmomm Prenses-annesi1 üçünüzün tablosu olabilir, bardak olabilir resimli felan böyle yani aklıma bunlar geliyor 😂
Prenses-annesi1 ZehraSareMom baktım az önce formalarada giyebiliceği gibi değil beğenmez yakalarını 😏
Prenses-annesi1 ZehraSareMom 3 4 sene öncede almştım forma aslında başka bişey baksam daha iyi olucak teşekkür ederim yorumunuz için yinede ☺️
Barlasb10 Çiçek sepetinde Süpermen baba oğul tablosu var onu yaptırmıştım 3lü şekilde de yaptırabilirsiniz bir sürü alternatif var bir de tişört almıştım aynı üçümüze de
Prenses-annesi1 Barlasb10 aa hemen bakayım biri yaptırmıştı çok beğenmişti göstermişti hatta bana aylar önce
Barlasb10 Prenses-annesi1 bizde çok beğendik duvarımızda çok güzel durdu hatta aile tablosununda yaptırmayı düşünüyoruz 🥰