Kizlar carsamba gunu ikinci doz asi olduktan sonra halsizlik basladi heralde ddk yan etkisi uc gundur bacaklarim cok agriyor felan diyordu bugun de atesi yukseldi ya :/ sizce yan etkisi midir yoksa direk covid mi oldu acaba ? Yarin test olmaya gidicek ama yatarken olctgmde 39 dereceye cikmisti suan kac olcmeye korkuyorum resmen “/ yani suan en azndan atesi dusurmek icin ne yapabilrim sizce ???