Şimdi Allah’tan belanı mı istiyorsunuz diyebilirsiniz ama 15 aylık olacak 1 hafta sonra sallanarak uyumak istemiyor buraya kadar bende mutluyum sevinçliyim sling sonrası ayakta sallamak mecburiyetinde kalmıştım nasıl bıraktırırım diye düşünüyordum ama işler burda sarpa sarıyor. Doktorumuz 15 ay sonrası yavaş yavaş memeyi bıraktırmaya başla emmiyor sadece alışkanlık ve bu sebepten dolayı yemek yemez, uyumaz diyor. (5 6 ay emmek istemedi mama kullandım sağım yaptım ama bir süre sonra pes ettim sütüm yok şu an zaten) ama benim oğlum sallanmak yerine 1 saat yani 60 dk hiç abartısız meme ağzında sağ sol yapıp o şekilde uyuyor. Daha mı iyi daha mı kötü bilemiyorum. Ne yapmam gerekiyor piş piş yaparak uyutmaya çalışıyorum yok, ninni açıyorum yok, biberona su veya mama yapıyorum yok sadece meme istiyor böyle kendi bırakana kadar devam mı etmeliyim yoksa bu durum başlayalı 3 gün oldu yol yakınken bıraktırmalı mıyım!?