Mavsnz06 Kızlar bebeğim uykusunda ağlıyor normal mi sizce ??Ğzülüyprum içli içli ağlayınca üç buçuk aylık.Ve bide sorum olacak üç aylık bebeklerinize ne aktiviteler yaptırıyorsunuz ve üç aylık bebekleriniz neler yapıyor hareket olarak
ikizkalpler Mavsnz06 ağlamaktan daha doğal bir şey yok bebekler için sanırım gazı olur acıkır 🥰 Valla 3 aylıkken kolik bebeğim deli gibi ağlıyordu bırakın aktivite yapmayı falan çarşafla sallayıp arabayla gezdiriyorduk 😂 Çok kasmayın aynaya falan baktırın almak isterseniz de oyun halısı alabilirsiniz.
Ikizminnoslar Mavsnz06 benim bebeklerimde agliyor 😊 oyun halisinde oynatiyorum, zeka kartlarini gosterip bir seyler anlatiyorum, masal okuyorum, sarki dinliyoruz, flut caliyorum onlara, egzersiz yaptiriyorum, sarki soyluyorum, sohbet ediyoruz bu sekilde 😊