Meryemikra42 Bugün 4 . Ay aşımızı olduk gündüz uyudu hep bişey yoktu 1 saattir ağlıyor az ateşi var sanki bakacağım i bilemedim😢
Kizim07 Meryemikra42 4.ay asisindan sonra huyu degismisti uc dortgun surmustu. Her bebek farkli. Bu gercegi bilirsen onu anlarsin daha rahat gecer diye soyluyorum.
Ecemim Meryemikra42 Ateşi 37,5 üstü olmadan ilaç verme demişti bize hemşire. Bizde 10gün önce yaptırdık o gece çok huysuzluk yaptı bacağını çekip durdu ağrı yaptı diye düşündüm. İnşallah biran önce geçer rahatla uyur. 😔
Aybuke_ Meryemikra42 agrı kesci ates dusurucu parol vern birçay kasıgı hemen düser atesi hzurszluguda gider allahın izyle
Kizim07 Meryemikra42 olur olur benim iki gun aglamadi ucuncu gun basladi. Cocugu bi gozlemle kulagina bak asi yerlerine bak kızarıklık varmi. Baska bi skintisimi var bi gozlemle bakalim. Aciyodur asi yerleri. Yinede farkli biseyse doktora götür smdi gormeden seni yaniltmayalim