2 ay 7 günlük bebeğim var bundan 1 hafta onceye kadar mama içiyordu sonra kabızlık oldu mamayı değiştirdik ilk doğduğun da aptamil sonra sma şimdi evolvia aldık içmiyor tadını mi beğenmedi bilmiyorum önceki mamayı verdim onu dadaicmedi emziriyorum amaemzirmem 6,7dk sürüyor doyuyor mu bilmiyorum niye mama içmiyor bu bebek