Benim oğlum 2,5 yaşında yediği şeyler çok kısıtlı bende sürekli aynı şeyleri yapıyorum. Sabah kahvaltı pankek, tost( yoksa hiç bir şekilde peynir yemez ), muzlu tarçınlı cevizli süt karıştırıyorum, birde bebe bisküvisi yumurta falan karışım yapıyorum. Ara öğünlerde meyve ve kuruyemiş yer. Öğlen genelde çorba ( sadece şehriye tavuk suyu veya kemik sulu) ve yoğurt. Akşam da köfte patates, makarna, tavuk pilav, mantı, ıspanaklı börek. Genelde böyle oluyor tabi bazen öğünlerde yemek istemiyor bende zorlamıyorum.