Bebeğimin Kolik durumu vardı ve gündüz kucağımın dışında, gece de koluma almazsam asla uyumuyordu. Çok fazla denedim ama uyumayınca ve çok küçük de olunca biraz zaman geçsin istedim. Şuan sadece kucağımda uyuyan 4 aylık bir bebeğim var. Haliyle çok sağlıksız bir uyku düzenimiz var. Ağlatarak eğitim verme taraftarı değilim ama kendimden ayırıp yatağa nasıl alıştıracağım hiç bilmiyorum. Denemelerim deli gibi ağlamalarla sonlanıyor. Durumu böyle olup düzen oturtan anneler bir el atsanız ☺️