Lazrail Merhabalar 2bucuk yasindaki kizimin surekli karin agrisi var ara ara sık sık oluyor randevu alicam ama hangi bolume almaliyim bilmiyorum bilen varsa yardimci olabilirmi. Tesekkurler 🙂
KoalasMom Lazrail Çocuk hastalıkları uzmanına gidin muayene etsin ağrının sebebini öğrenin mide mi bağırsak mı yada başka bir şey mi, eğer farklı bir durum varsa o sizi yönlendirir 🌿
emirinannesi17 Lazrail canım benim kızımda 2 buçuk yaşında aynı sikayet bizdede var ben şuan gidemiyorum doktora eşim görevde 10 gün yok geldiğinde gitcez hep karnını gösteriyor yere oturup karnını bastırıyor filan
Nuryalcndag Lazrail benimki de 2.5 yaşında benimki de öyle diyor ne bu çocuklar hepsi 2.5 yaşında mi vurdu bu ağrı ya sadece karnım ağrıyor diyor ve geçiyor sonra bir süre sonra soruyorum yok diyor,siz öğrenebildiniz mi sebebini
Lazrail En_guzel_yanim hangi sorun? Acillik bir durum yok suan olsaydi zaten acile gotururdum direk hangi bolume gidebilecegimi sordum
En_guzel_yanim Lazrail karın ağrısı için bir bölüm olduğunu düşünmüyorum. Acile gideceksiniz. Sıranızı alıp çocuk doktoruna gösterceksiniz. Bu yani.
Zekzek En_guzel_yanim aynen ama hanımefendi kızmış size hemen.. yine de güzel sakın cevap vermişsiniz👏
Lazrail En_guzel_yanim hanimefendi ben genisce bakilmasini istiyorum acile gitmesini bende biliyorum gidip bir ilac yazıp yolluyorlar o yuzden hangi bolume gidebilirim diye soruyorum israrla acil diyosunuz neyse uzatmicam sagol ustte kalmasini sagladigin icin 🙂
Esdoel Lazrail diretirseniz ilaç vermiyorlar postlarima bakabilirsiniz o kadar üzgünüm ki adlı. Kaç gündür ağrıyor karnı ?