Umay3840 Haticesarii bnmde ful kızımın yuzu aynı saglık ocagnda ki ebe isilik dedi hergn dus aldryrm gecmyo
Alpingo Haticesarii Haticesarii eczanede var canım,benimde oğlum böle oldu vucudunu mustelayla kremide bioderma yapınca geçti ama istersen yinede bi doktora görün cocuk doktoruna..cunku kullandığın şeyler cok fazla kimyasal ürün bulunduran seyler
Merveyzc1661 Haticesarii bende dalin kullaniyodum ayni boyle oldu karin kisminda mustela aldim biraz daha sundur kirmiziliklari bence dalinle alakali kuzum
Deniz1407 Benimde oğlum 1 aylık yüzünde egzama oldu dalin kullanıyordum doktor ondan direkt bırak dedi bıraktım ama geçmiyor ve ağlayınca falan çok kızarıyor iz kalır mı veya geçer mi acaba zamanla
Busravebebegii Haticesarii Şampuan degistirmenizi öneririm birde bebişin cildi kuru olabilir bizde aynı şeyi yaşadık büyük olduğu için krem kullandık yanlış yönlendirmek istemem ama doktor vazelin kullanabilirsin demişti bebeğiniz küçük olduğu için sormayın kullanmayın yine birde artık banyodan sonra yagliyorum zeytinyağı surebilitsiniz maksat cildi kuru kalmasın bide kuru ciltler için Şampuan kullandık gecti
emelblbnk Busravebebegii poposuna çok iyi oluyo vazelin. Yağlı olduğu için çişi Çekmiyo cilt pisigi önlüyo 👏🏼
Defnemiraymoms Haticesarii İsilik için banyo suyuna anne sütü koymakta iyi geliyormuş diye duydum geçmiş olsun 🙏
emelblbnk Sabah akşam ılık duş. Her banyoda şampuan kullanılmaz ne olursa olsun sonuçta kimyasal.haftada iki defa kullanırım ben.bnm bebegimde isilik oldu bu yöntemle geçti incecik penye tulum giydirdim altını dugmelemedim oh ferah ferah 😉
Ata2019 Haticesarii alerjiye benziyor bnm bebeğimde de çıkmıştı bi süre yani 3 hafta süt ürünlerini kes bi istersen bide travazol çok kullanma istersen zararlı çünkü
Haticesarii Hepinize teşekkür ederim kızlar salı önce doktora goturucem sonra isilik olduğu kesinleşirse verdiğiniz tavsiyeleri trk tek yapicam