Camı açıp kapıyı kapatırsanız sorun olmaz bence geçen yıl Mayıs sıcaklarında doğum yaptım ilk hafta her yıldan çok daha fazla sıcaktı Mayıs ayında ama klima açamadık camı da üstten açıp kapıyı kapattık ki etkilenmesin diye çok şükür bir sıkıntı yaşamadık sizde yaşamazsınız inşallah 🙏🏻Antalya bugün de ayrı bir sıcak zaten 😏 Allah ım analı babalı büyütmeyi nasip etsin inşallah güzel anne 🤲🏻