Mom9870 Haticesarii Hızlı nefes alıp vermesi normal canım. Hatta uzun bir zaman alıyormuş yetişkin gibi nefes alıp vermesi.
Haticesarii Mom9870 yani ben bebegimde hıc öyle bisey görmedim bilmiyorim o yüzden doktora gorunmesinde fayda var diye düşündüm
Deniz1407 İçin rahat olsun bende video çekip göstermiştim doktora 🙈 çok hızlıydı ve panik yapmıştım ama çok şükür normalmış her yenidoğan böyle oluyormus