Mnmin Ailecek pozitifiz 2 yaşında kızım burun akintisi halsizlik öksürük var çocuğumdada benim dayanamadığıma cocuk nasıl dayanicak geçiren bilen varmı şaşırdım kaldım
Emirin_Annesi10 Mnmin rabbimin verdiği doğal bağışıklık ile üstesinden gelecek allahın izniyle. Ya şafi çek dua oku canım. Umarım tez zamandq atlatırsınız
N54esrin Mnmin bende çok kötüyüm boğazlarım ağrıyo hafif ateşim var testverdik negatif çıktı ama bebeğimde çok hasta 7 aylık öksürüyo ve hafif ateş var biyeri ağrıyomuş gibi inliyo bu virüs bizi mahvetti allah herkese dayanma gücü versin ailesine bağışlasın
Sucukluyumurtaa Mnmin ev yapımı sirke için birde çam sakızı var. Kurutuyorlar dövüyorlar bal ile yenıyor. O aşırı iyi geliyor. Tez vakıtte atlatırsınız inşallah🧡
Mnmin N54esrin geçmiş olsun sizede🥺🧡 belirsizlik çok kötü sürekli ciğerlerinde birşey varmı vs paranoyak oldum