Merhaba biz de tetagil kullandik kullanıyoruz içeriği temiz ve doktorumuz önerdi. Doktorumuz karanfil kurune cok karşı uyuşturucu olduğunu söylüyor ve kesinlikle önermiyor. İlk disleei tetagille atlattık çocuğun kasinmasini baya rahatlatti ama agrisi oldu.bir kac gece uykusuz kaldık yani onu engellemedi yine de memnunum çocuğu rajatlatti bir nebze