Merhaba kızlar. Perşembe günü doktor randevum vardı devlet hastanesinde şeker yükleme zamani idi ben istemedigim için o zaman aç ve tok kan şekerine bakalim dedi saat 2 yi geçmişti o bakımdan yarın yani cuma günü gel erken kan ver sonuçları goster bana dedi. Açıkçası uyanamadım önceki gün çok yorulmuştum diye şimdilik ben pazartesi yani yarın gitsem kan alırlar mı mı sizce? Yoksa vakti geçti mi artık ne yapabilirim sizce?